gameover.blog.ir


شکل کلی تابع  Quaternion.AngleAxis به صورت زیر هست:

public static Quaternion AngleAxis(float angle, Vector3 axis);

که چرخشی به اندازه ی زاویه ی angle حول بردار axis ایجاد می کنه.

✅مثال:

در اینجا حول محور سمت  right که همون محور x هست، به اندازه ی  mouselook.y درجه  در جهت عکس چرخش می دیم(چون منفی هست عکس میشه):

  transform.localRotation = Quaternion.AngleAxis (-mouselook.y, Vector3.right );

حل مشکل عوض شدن صدای مرد به زن در مدیا پلیر ویندوز xp و 7و 8 و غیره

رفع مشکل اتصال اندروید به اینترنت مودم _ رفع مشکل عدم اتصال گوشی به اینترنت

آیه ی قرآن برای افزایش رزق و روزی _ 26 و 27 آل عمران هر روز با توجه بخوانید

quaternion ,angleaxis ,حول ,اندازه ,axis ,ی ,quaternion angleaxis ,mouselook y ,به اندازه ,در جهت ,y درجه 

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

bocce ball iranباچیبال مناسب برای همه افراد منابع آزمون دکتری حقوق S.F.9 Bts army زنان نام آور ایرانی کتابخانه عمومی بقیه الله آبگرم شرکت اسپینانس تجارت نیکان FanficIR کتاب، آموزش و مطالب مفید A.R.M.Y. life with BTS