gameover.blog.ir


شکل کلی تابع  Quaternion.AngleAxis به صورت زیر هست:

public static Quaternion AngleAxis(float angle, Vector3 axis);

که چرخشی به اندازه ی زاویه ی angle حول بردار axis ایجاد می کنه.

✅مثال:

در اینجا حول محور سمت  right که همون محور x هست، به اندازه ی  mouselook.y درجه  در جهت عکس چرخش می دیم(چون منفی هست عکس میشه):

  transform.localRotation = Quaternion.AngleAxis (-mouselook.y, Vector3.right );

حل مشکل عوض شدن صدای مرد به زن در مدیا پلیر ویندوز xp و 7و 8 و غیره

رفع مشکل اتصال اندروید به اینترنت مودم _ رفع مشکل عدم اتصال گوشی به اینترنت

آیه ی قرآن برای افزایش رزق و روزی _ 26 و 27 آل عمران هر روز با توجه بخوانید

quaternion ,angleaxis ,حول ,اندازه ,axis ,ی ,quaternion angleaxis ,mouselook y ,به اندازه ,در جهت ,y درجه 

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ ممتد بلاگ عمومی آموخته های من از بورس دکتر فرهاد موسی زاده | جراحی های زیبایی و سرطان پستان صدرا محبی خواه مجله خبری مدل های مختلف مانتو و خرید مانتو مشاوره رایگان و برنامه ریزی کنکور شناسایی بهترین سهم در نقاط کلیدی تکنیکال