gameover.blog.ir
شکل کلی تابع Quaternion.AngleAxis به صورت زیر هست:
public static Quaternion AngleAxis(float angle, Vector3 axis);
که چرخشی به اندازه ی زاویه ی angle حول بردار axis ایجاد می کنه.
✅مثال:
در اینجا حول محور سمت right که همون محور x هست، به اندازه ی mouselook.y درجه در جهت عکس چرخش می دیم(چون منفی هست عکس میشه):
transform.localRotation = Quaternion.AngleAxis (-mouselook.y, Vector3.right );
حل مشکل عوض شدن صدای مرد به زن در مدیا پلیر ویندوز xp و 7و 8 و غیره
رفع مشکل اتصال اندروید به اینترنت مودم _ رفع مشکل عدم اتصال گوشی به اینترنت
آیه ی قرآن برای افزایش رزق و روزی _ 26 و 27 آل عمران هر روز با توجه بخوانید
quaternion ,angleaxis ,حول ,اندازه ,axis ,ی ,quaternion angleaxis ,mouselook y ,به اندازه ,در جهت ,y درجه
درباره این سایت